Beste trouwe spelers, Zoals sommige van jullie al door hadden, zijn wij inderdaad bezig met een nieuwe server, ArchBlade. Het forum begint al wat te worden (maar dat blijft dicht tot launch) en ook de plugin configs zijn al een flink stuk op weg, maar nu één van de belangrijkste vragen: Hoe willen jullie de spawn wat betreft PVP-grens(gebied)? 1. Zoals vroeger, gewoon van het een op het andere blokje PVP zone 2. Met een fysieke barrière zodat je niet terug kan als er in gaat 3. Met een plugin die je niet terug laat gaan als je er in gaat 4. Iets anders, namelijk: (laat reactie achter) Wij houden jullie op de hoogte, - Het nieuwe ArchBlade Team
Ik denk dat vanaf een tot het andere blokje NLMinecraft zich voorstelde, Mensen die om de pvp-zone hun eigen 'barrière' maken. Ik denk dat dat het leuk maakte.
Ik denk dat het het beste is om een plugin erin te doen dat als je over de border gaat, je niet meer terug kan. Vanaf de spawn ga je op pad naar een plek voor je eigen town, right? En diegene die terug willen kunnen waarschijnlijk met een command terug naar de spawn. Ook zou ik niet meteen permission toelaten om te bouwen om cobble/dirt torens te voorkomen.